پشتیانی:

0921-4628697

آدرس فروشگاه :

اصفهان، زیباشهر

راهنمای خرید لوازم آرایشی

این روزها دیگر آرایش کردن تنها به کرم زدن و یک رژ لب ختم نمی شود، بلکه برای داشتن چهره ای زیبا و بی نقص استفاده از لوازم آرایشی زیاد دیگری لازم است. به جرات می توان گفت که اکثریت خانم ها، به لوازم آرایشی و آرایش کردن علاقه زیادی دارند و بیشتر وقت خود را به زیبا کردن چهره خود اختصاص می دهند. روی سخنم با دوستداران لوازم آرایشی می باشد، آیا تا به حال از خود پرسیده اید، که هر یک از لوازم آرایشی می توانند در برندها و کیفیت متفاوتی ساخته شوند، یا این که هدف شما فقط داشتن آن هاست و کیفیت و بی کیفیت بودن محصول برایتان فرقی نمی کند. لازم است بدانید، که در میان انتخاب و خرید لوازم آرایشی حتما باید فاکتورهای مهمی را در نظر بگیرید، تا خرید شما بی عیب و نقص باشد. بنا به دلایل زیادی بهتر است، که در این مقاله با ما باشید، تا راهنمای جامع خرید لوازم آرایشی را در اختیارتان قرار بدهیم.

 

اسامی لوازم آرایشی و راهنمای خرید برخی از آن ها به شرح زیر می باشد.

  1. راهنمای خرید پرایمر
  2. راهنمای خرید کرم پودر
  3. راهنمای خرید کانسیلر
  4. راهنمای خرید کانتور
  5. راهنمای خرید هایلایتر
  6. راهنمای خرید رژگونه
  7. راهنمای خرید سایه
  8. راهنمای خرید مداد ابرو
  9. راهنمای خرید خط لب
  10. راهنمای خرید رژلب
h7 banner1

راهنمای خرید پرایمر

متخصصین در حرفه آرایش کردن حتما با پرایمر آشنا هستند و برای داشتن پوستی صاف و یکدست، از آن استفاده می کنند. اگر شما هم می خواهید، پوست صورتتان یک دست تر و پر جلاتر جلوه بدهد، بهتر است حتما قبل از شروع آرایش از پرایمر به عنوان زیر ساز استفاده کنید. پرایمرها در اصل بسته به نوع و برندی که انتخاب می کنید، می توانند حسی نرم و درخشان را در پوست صورت شما به وجود بیاورند. لازم است بدانید که پرایمرها، لایه زیرین آرایش شما را تشکیل می دهند و کمک می کنند، تا مواد آرایشی روی پوست بدون هیچ تغییری ثابت بماند. علاوه بر این موارد، پرایمرها می توانند مزیت هایی همچون: آبرسان، براق کننده پوست، بستن منافذ پوست و ... داشته باشند. پیشنهاد ما به شما بانوان عزیز این است، که برای جلوگیری از پوسته پوسته شدن پوست و جذب بهتر کرم پودر حتما از پرایمرهای اصل و با کیفیت استفاده کنید.

از جمله پرایمرهای اصل و برند می توان به مارک: کلینیک، میبلین، ژنوبایوتیک، نیکس، کاور اف ایکس، لانکوم، مک، لورال و ... اشاره کرد. البته باید گفت که این پرایمرها قیمت بالایی دارند، اما اگر به فکر زیبایی و سلامت پوستتان هستید، حتما از میان آن ها پرایمر صورت خود را خریداری کنید.

 

راهنمای خرید کرم پودر

خرید کرم پودر در راهنمای خرید لوازم آرایشی، یکی از سخت ترین مراحل محسوب می شود. چرا که انتخاب یک کرم که رنگ آن متناسب با پوست باشد و از نظر بافتی با نوع پوست هماهنگ شود، کاری سخت و دشوار محسوب می شود. خوشبختانه این روزها در بازار انواع مختلف کرم پودرها موجود هستند، که برای پوست های خشک و حساس، چرب، نرمال و مختلط مورد استفاده قرار می گیرند.

  1. کرم پودر مخصوص پوست خشک
  2. کرم پودر برای پوست چرب
  3. کرم پودر برای پوست نرمال
  4. کرم پودر برای پوست مختلط
  5. توجه کردن به رنگ کرم پودر

 

کرم پودر مخصوص پوست خشک

اگر مطمئنید که پوست صورت شما حساس و خشک است، باید حتما کرم پودر مناسب آن را تهیه کنید. شما باید حتما کرم پودری را انتخاب کنید، که علاوه بر زیبایی، کمبودهای پوست خشک شما را جبران کند. از این رو کرم پودرهای مایع با پایه روغنی را خریداری کنید و از کرم پودرهایی که براق هستند، برای شاداب تر و سر زنده تر نشان دادن چهره خود استفاده کنید. قابل توجه شما، به هیچ عنوان از کرم پودرهایی مانند پنکیک های خشک، استفاده نکنید. زیرا این پنکیک ها باعث خشک تر شدن پوست شما خواهند شد.

کرم پودر برای پوست چرب

افرادی که پوست چرب دارند در راهنمای خرید کرم پودر باید دقت کنید، که روی محصول کلمه (Oil Free) یا (Matt) نوشته شده باشد. در اصل کرم پودر مناسب پوست چرب مایع یا جامد با پایه آب است. همچنین افرادی که دارای پوست چرب هستند، می توانند برای گرفتن برق صورت و مات شدنش، از پنکیک‌ های خشک استفاده کنند.

 

کرم پودر برای پوست نرمال

شانس با کسانی که پوست نرمال دارند یار است، چرا که پوست نرمال ایده آل ترین نوع پوست به شمار می رود. پوست نرمال یا معمولی پوستی سالم است، که چربی و آب آن به میزان متعادل است. افرادی با داشتن چنین پوستی می توانند، از انواع کرم پودرها استفاده کنند و خریدی راحت و بدون دردسر از کرم پودر داشته باشند. به فرض مثال این افراد می توانند در فصول سرد سال از کرم پودرهای روغنی با پوشش بالا‌ استفاده کنند، تا کرم از پوست در برابر باد و سرما محافظت کند. همچنین در فصول گرم نیز از کرم پودرهای سبک ‌تر با پایه آب را برای آرایش خود انتخاب نمایند.

 

کرم پودر برای پوست مختلط

اگر قسمت T صورت شما یعنی (چانه، پیشانی و روی بینی) چرب باشد و بقیه قسمت ها خشک، یعنی این که شما پوستی مختلط دارید. پوست این افراد در تابستان ویژگی های پوست های چرب و در زمستان خصوصیات پوست های خشک را دارا می باشد. بنابراین افرادی با پوست های مختلط، باید یک کرم پودر مناسب پوست های خشک و یک کرم پودر مناسب پوست های چرب را داشته باشند و در فصول مختلف به صورت جداگانه از آن ها استفاده کنند.

 

توجه کردن به رنگ کرم پودر

در اصل رنگ کرم پودر، باید با رنگ پوستتان هم خوانی داشته باشد. انتخاب اشتباه کرم پودر یعنی رنگ روشن تر یا تیره تر از پوست صورتتان، می تواند چهره را پیرتر و کدر نشان دهد. بهترین کار برای انتخاب رنگ مناسب کرم پودر، تست کردن آن بر روی گردن یا فک است. در واقع کرم پودر با درجه رنگ مناسب، به طور یکنواخت با رنگ پوست شما در هم آمیخته می‌شود و اجازه نمی‌دهد، رنگ پریده یا بی روح به نظر بیایید. از جمله مارک های برتر و شناخته شده کرم پودر می توان به کرم پودر مک، مارک نارس، میبلن، جورجیوارمانی، بابی براون، استی لودر، لانکوم و ... اشاره کرد.

 

به طور کلی رنگ ‌های مناسب کرم پودر با رنگ پوست در دسته ‌های زیر جای می‌گیرند:

  • کرم پودر مناسب پوست سرد: رنگ های صورتی، ماهاگونی و برنزه
  • کرم پودر مناسب پوست گرم: رنگ های طلایی، زرد، عسلی، هلویی و نارنجی
  • کرم پودر مناسب پوست خنثی: رنگ ‌های خنثی، نخودی، بژ و گندمی

 

 

نتیجه گیری کلی از مقاله راهنمای خرید لوازم آرایشی

اگر به نوشتن این مقاله ادامه می دادم، چندین هزار کلمه دیگر برای نوشتن و توضیحات لوازم آرایشی وجود داشت. اما سعی کردیم، تا کمی خلاصه وار راهنمای خرید برخی از لوازم آرایشی را بیان کنیم. در واقع لوازم آرایشی دیگری نیز در بازار موجود هستند، اما ما در این مقاله به پرکاربردی ترین و رایج ترین آن ها اشاره کردیم. امیدواریم که خواندن مقاله طولانی ما برای شما عزیزان خسته کننده نبوده باشد و شما راهنمایی های لازم در خصوص خرید لوازم آرایشی را به دست آورده باشید. باز هم توصیه می کنیم، تا برای خرید هر یک از لوازم های آرایشی، اطلاعات لازم را به دست بیاورید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
درخواست پروفایل عمده فروشی:

فروشنده عزیز لطفا قبل از ارسال درخواست از عضویت خود در سایت گالری مینیاتور اطمینان حاصل فرمایید

فروشنده عزیز لطفا قبل از ارسال درخواست از عضویت خود در سایت گالری مینیاتور اطمینان حاصل فرمایید