پشتیانی:

0921-4628697

آدرس فروشگاه :

اصفهان، زیباشهر

معرفی و شرایط

قوانین و شرایط عمده فروشی

گالری مینیاتور

سلام. خوش آمدید به صفحه معرفی و شرایط قسمت فروش عمده فروشگاه گالری مینیاتور، قبل از هر چیز باید بگوییم، مفتخریم به اینکه یکی از بزرگترین عمده فروشی های لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور واقع در شهرستان زیباشهر و با تلاش و پشتکار تیمی قوی و با اراده توانسته ایم از راه ها مختلف، خود را به فروشندگان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین مشتریان معرفی نماییم. در حال حاضر نیز به جرات می توان گفت که این وبسایت، بزرگترین مرجع فروش و نمایندگی پخش، هم به صورت عمده و هم به صورت تک، در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی بوده و در ادامه قصد داریم با لاین عمده محصولات فروشگاه بیشتر آشنا شویم. اما قبل از هر چیزی …

بهترین مکان برای خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

شاید قصد راه اندازی یک فروشگاه آنلاین و یا فروش به صورت حضوری داشته و نمی دانید محصولات و کالاهایتان را چگونه و از کجا تهیه نمایید و این سوال برایتان پیش آمده که حالا از کجا لوازم آرایشی عمده بخرم؟!! هیچ جای نگرانی نیست، جای درستی آمده اید.

به دلیل توانمندی مدیر خرید فروشگاه ما تمامی کالا ها و محصولاتمان را بدون واسطه از دبی، ترکیه، چین و … وارد کرده و در نتیجه کف قیمت بازار ایران را خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم، همچنین علاوه بر این، تنوع محصولات در فروشگاه ما به صورتی است که شما بدون نیاز به هیچ فروشگاه دیگری برای تکمیل ویترینتان، تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود اعم از فانتزی، ارزان، اصلی و موارد مختلف را می توانید از ما تهیه کرده و حتی بدون نیاز به حضور فیزیکی، محصولات مورد نیاز خود را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

مدیریت فروش عمده لوازم آرایشی در گالری مینیاتور

به صورت کلی ما این وبسایت را بنا نهادیم، تا مرکز خریدی قابل دسترس و مورد اعتماد برای مخاطبان و همچنین مکانی باشد که محصولات ارزان و با کیفیت را به مشتریان ارائه دهد. شما نیز در صورت تمایل به خرید انواع لوازم آرایشی با قیمتی ارزان تر از تمام ایران، می توانید با درخواست ارسال به راحتی پروفایل خود را به عمده تغییر دهید.

قوانین و مقررات

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی گالری مینیاتور به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت گالری مینیاتور هنگام استفاده از پروفایل عمده فروشی گالری مینیاتور به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات گالری مینیاتور است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین گالری مینیاتور از سوی کاربر است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های گالری مینیاتور منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گالری مینیاتور تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

قوانین پروفایل عمده فروشی گالری مینیاتور

  • خرید زیر ۳۰۰ هزارتومان پروفایل رو به حالت عادی برمیگردونه مگر اینکه در قبل از آن تیکت ارسال کرده باشید و شرایط خاص را توضیح داده باشید.
  • خریدار عمده خریدار ثابت ماست و همیشه تخفیفات خاصی به او تعلق میگیرد اما در صورت فعالیت نکردن طولانی مدت(۳ ماه) پروفایل او به حالت عادی باز میگردد.
  • تمامی اطلاعاتی که در فرم درخواست پروفایل عمده فروشی ارسال میکنید ضبط میشود لذا در صورت مشکل داشتن کلیه اتفاقات متوجه کاربر خواهد بود.

 

بنابراین:

در صورتی که قصد خرید عمده از وب سایت گالری مینیاتور را دارید، نخست در سایت عضو شوید. سپس اقدام به درخواست پروفایل عمده کنید.
پس از ثبت تغییر پوفایل خود از عادی به عمده میتوانید محصولات ما رل با قیمت های باورنکردنی خریداری کنید.
در صورتی که قوانین عمده فروشی گالری مینیاتوربرای خرید عمده رعایت نشود پروفایل به حالت عادی بازمیگردد.

نکته بسیار مهم:

با توجه به نوسانات شدید نرخ ارز و همچنین محدودیت های گمرکی سال جاری، محصولات به میزان کمتری موجود است. بنابراین در صورتی که مبلغ پیش فاکتور تا ۱۲ ساعت بعد از صدور نهایی واریز نشود، پیش فاکتور به لحاظ قیمت و موجودی فاقد اعتبار خواهد بود.

 

میزان تخفیف عمده:

سوال رایج تمامی مشتریان عمده میزان تخفیفی است که بر روی محصولات لحاظ خواهد شد. با توجه به تنوع بسیار بالای محصولات در سندس، امکان قرار دادن یک درصد مشخص برای تمامی محصولات وجود نخواهد داشت و میزان تخفیف بسته به نوع کالا و شاخه مورد نظر از ۵ تا بعضا ۴۰ درصد در موارد خاص، خواهد بود.

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
درخواست پروفایل عمده فروشی:

فروشنده عزیز لطفا قبل از ارسال درخواست از عضویت خود در سایت گالری مینیاتور اطمینان حاصل فرمایید

فروشنده عزیز لطفا قبل از ارسال درخواست از عضویت خود در سایت گالری مینیاتور اطمینان حاصل فرمایید