پشتیانی:

0921-4628697

آدرس فروشگاه :

اصفهان، زیباشهر

معرفی ماسک ورقه ای صورت

ماسک ورقه ای چیست و تعریفی از انواع ماسک ورقه ای صورت

ماسک های ورقه ای نیز یکی از روتین های مراقبتی پوست به شمار می رود. در واقع این محصولات نوعی ماسک مخصوص صورت می باشند که از جنس پنبه و یا شبه پنبه به صورت ورقه ای و آغشته به مواد سرم مانند ساخته شده اند. در واقع در یک تعریف کلی از این ماسک ها باید بگوییم که حاوی یک ورقه یا کاغذ به شکل صورت می باشند که اغشته شده به سرم‌ پوستی و یا ویتامین ها و مواد مختلف هستند و در کل از موادی مغذی و مورد نیاز برای پوست صورت سرشار می باشند. البته ناگفته نماند که این مدل از ماسک ها به ماسک های نقابی نیز شناخته شده هستند. همچنین به گونه ای تولید شده اند که کل سطح صورت بجز چشم ها و بینی و دهان را پوشش می دهد.

ویژگی ها و خواص ماسک های ورقه ای

همانطور که گفتیم این ماسک های نام برده شده از مواد و ویتامین هایی مغذی و فوق العاده بهره می برند که برای پوست صورت بسیار مفید هستند و ویژگی ها و خواص منحصر به فردی را به دنبال دارند. برای مثال می توانیم بگوییم که خاصیت روشن کنندگی پوست ،از بین بردن جوش و نرم کنندگی پوست از مزایای این ماسک ها هستند. به علاوه از دیگر فواید آن باید به آبرسانی و کاهش خشکی و پوسته پوسته شدن سطح پوست،‌ بهبود کیفیت پوست، سم زدایی و از بین بردن و نابودی باکتری ها و میکروب های موجود بر روی پوست و جوان سازی آن نیز اشاره کنیم. پس در نتیجه با استفاده از این محصولات به صورت مداوم می توانید به خواص و ویژگی های نام برده شده دست یابید و پوستی بسیار عالی و فوق العاده را برای خود به ارمغان بیاورید.

mask gallery miniator

ماسک صورت ورقه ای برای رفع جوش و آکنه

این نوع ماسک ورقه ای نیز باتوجه به نامش مخصوص افرادی ساخته شده است که از مشکل جوش و آکنه بر روی پوست صورت خود رنج می برند. پس ماسک صورت ورقه ای برای رفع جوش و آکنه این توانایی را دارد تا سبب بستن منافذ باز پوست بشود و در نتیجه جوش ها و آکنه های حاصل از وجود منافذ باز را از بین ببرد و نابود کند. در واقع این ماسک ها این کار را به این دلیل انجام می دهند که از ترکیبات ضد آکنه و ضد جوش بهره می برند. با مصرف این محصول از شر جوش های خود راحت خواهید شد.

ماسک ورقه ای صورت ضد جوش و آکنه بیوآکوا Bioaqua

  • نرم کننده و لطافت بخش پوست
  • آبرسان قوی و مرطوب کننده ی پوست
  • تنظیم کننده و کنترل کننده ی سطح چربی پوست
  • رفع جوش های به وجود آمده در پوست
  • روشن کننده و درخشان کننده ی پوست
  • ترمیم بافت های آسیب دیده
  • مناسب برای هر نوع پوست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در خبرنامه

سبد خرید
برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
درخواست پروفایل عمده فروشی:

فروشنده عزیز لطفا قبل از ارسال درخواست از عضویت خود در سایت گالری مینیاتور اطمینان حاصل فرمایید

فروشنده عزیز لطفا قبل از ارسال درخواست از عضویت خود در سایت گالری مینیاتور اطمینان حاصل فرمایید